Animation (στα ελληνικά αποδίδεται με τους όρους Σχεδιοκίνηση, Εμψύχωση, Κινούμενη Εικόνα είτε περιφραστικά Απόδοση Κίνησης στην Εικόνα) είναι η ταχεία προβολή μιας σειράς από εικόνες (δισδιάστατης ή τρισδιάστατης μακέτας) ή θέσεων ενός μοντέλου, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει εξ αιτίας του φαινομένου διατήρησης της εικόνας στο μάτι επί 1/12 του δευτερολέπτου (μεταίσθημα ή μετείκασμα). Κίνηση μπορεί να δημιουργηθεί και να παρουσιαστεί με πολλούς τρόπους. Η πιο διαδεδομένη μέθοδος απεικόνισης της κινούμενης εικόνας αποτελείται από ένα πρόγραμμα βίντεο ή κινουμένου σχεδίου. Animation χρησιμοποιείται τόσο στον κινηματογράφο, όσο και στις ταινίες κινουμένων σχεδίων και τα βιντεοπαιχνίδια (Πηγή: Βικιπαίδεια, 2016).
Σε μία πρώτη γνωριμία με την τέχνη του animation, οι μαθητές και οι μαθήτριες της έκτης τάξης δημιουργούν τις δικές τους σύντομες ιστορίες και τις “αφηγούνται” με τη χρήση Η/Υ και το εργαλείο Pivot Animator. (Μπορείτε να το βρείτε δωρεάν στο μενού της ιστοσελίδας μας Εκπαιδευτικό Υλικό–>Λογισμικό εργαστηρίου πληροφορικής–>Pivot Animator).
Δείτε τα αποτελέσματα ανά τμήμα και ομάδα εργασίας.
ΣΤ1
Αγγελίνα – Βάλια: Surfing
Ειρηλένα – Ελευθερία: Το τσίρκο
Ιωάννα – Νάντια: Το ταξίδι της παραλίας
Κωνσταντίνος: Ρεκόρ στην κολύμβηση
Γιώργος Κ.: Οι μποξέρ
Κυριάκος – Γιώργος: Τάκλιν
Νικολέτα: Ο χορός
Νίκος Κ.: Η βουτιά
Παναγιώτα – Θεοδώρα: Ρυθμική γυμναστική
Πολυζώης – Μαρία: Το μπέρδεμα
Σήφης – Γιάννης: Αγώνας μπάσκετ