Animation (2015-2016)

Animation (στα ελληνικά αποδίδεται με τους όρους Σχεδιοκίνηση, Εμψύχωση, Κινούμενη Εικόνα είτε περιφραστικά Απόδοση Κίνησης στην Εικόνα) είναι η ταχεία προβολή μιας σειράς από εικόνες (δισδιάστατης ή τρισδιάστατης μακέτας) ή θέσεων ενός μοντέλου, έτσι ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της κίνησης. Είναι μια οπτική οφθαλμαπάτη της κίνησης και αυτό συμβαίνει εξ αιτίας του φαινομένου διατήρησης της εικόνας στο μάτι επί 1/12 του δευτερολέπτου (μεταίσθημα ή μετείκασμα). Κίνηση μπορεί να δημιουργηθεί και να παρουσιαστεί με πολλούς τρόπους. Η πιο διαδεδομένη μέθοδος απεικόνισης της κινούμενης εικόνας αποτελείται από ένα πρόγραμμα βίντεο ή κινουμένου σχεδίου. Animation χρησιμοποιείται τόσο στον κινηματογράφο, όσο και στις ταινίες κινουμένων σχεδίων και τα βιντεοπαιχνίδια (Πηγή: Βικιπαίδεια, 2016).

Σε μία πρώτη γνωριμία με την τέχνη του animation, οι μαθητές και οι μαθήτριες της έκτης τάξης δημιουργούν τις δικές τους σύντομες ιστορίες και τις “αφηγούνται” με τη χρήση Η/Υ και το εργαλείο Pivot Animator. (Μπορείτε να το βρείτε δωρεάν στο μενού της ιστοσελίδας μας Εκπαιδευτικό Υλικό–>Λογισμικό εργαστηρίου πληροφορικής–>Pivot Animator).

Δείτε τα αποτελέσματα ανά τμήμα και ομάδα εργασίας.

ΣΤ1

Αγγελίνα – Βάλια: Surfing

Ειρηλένα – Ελευθερία: Το τσίρκο

Ιωάννα – Νάντια: Το ταξίδι της παραλίας

Κωνσταντίνος: Ρεκόρ στην κολύμβηση

Γιώργος Κ.: Οι μποξέρ

Κυριάκος – Γιώργος: Τάκλιν

Νικολέτα: Ο χορός

Νίκος Κ.: Η βουτιά

Παναγιώτα – Θεοδώρα: Ρυθμική γυμναστική

Πολυζώης – Μαρία: Το μπέρδεμα

Σήφης – Γιάννης: Αγώνας μπάσκετ